A A A

Servicii

CAIET DE SARCINI PRIVIND REPARAȚIA CLĂDIRII FILIALEI CRIULENI

Nr. 2842 DIN 12.10.2018

                                                                                                               

                                                 CERERE DE OFERTĂ

 

  1. Autoritatea contractantă  ÎS Servicii Pază a MAI
  2. Organizatorul procedurii de achiziţie ÎS Servicii Pază a MAI
  3. Obiectul achiziţiei: Lucrari de reparatie a încăperilor și a fațadei din or.Criuleni

 

Lista cu cantitătile de lucrări: anexa 3 file.

 

  1. Termenul şi condiţiile efectuarii lucrărilor 60 zile din momentul încheierii contractului.

 

  1. Modul de prezentare a ofertelor:
  • ofertele se prezintă în limba de stat, cu specificarea clară a parametrilor;
  • preţul lucrărilor se indică în lei MD;
  • oferta trebuie să conţină răspunsuri la toate întrebările expuse în solicitare;
  • se prezintă lista lucrărilor în mod desfăşurat şi volumul materialelor de construcţie care vor fi folosite în procesul  lucrărilor;
  • preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului;
  • preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziţie. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în consideraţie de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către beneficiar;
  1. Oferta se prezintă pînă la data de “19” octombrie 2018, orele 10.00  pe adresa  str. M. Varlaam, 79, bir 406;
  2. Evaluarea ofertelor va avea loc pînă la 19.10.2018;
  3. Oferta este valabilă 30 de zile de la data  limită de depunere a ofertei;
  4. Ofertele pot fi primite de la curier sau prin poştă, dar nu mai tîrziu de termenul limită de prezentare a ofertelor.
  5. Se specifică data cînd ofertanţii fac cunoştinţă cu locul (obiectul) efectuării lucrărilor 16.10.2018;
  6. Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr. 721 din 02.02.96.
  7. Modul de întocmire a ofertelor:
  • fiecare pagină a ofertei trebuie să fie  ştampilată şi semnată de conducătorul ofertantului;
  • Ofertele se prezintă în 1 exemplar, original, în plic sigilat.
  1. Oferta cîştigătoare se va aprecia conform   criteriului - cel mai mic preţ şi corespunderea cerinţelor suplimentare.
  2. Cerinţele suplimentare care vor fi luate în consideraţie la evaluare:
  • Din punct de vedere tehnico – economic lista lucrărilor efectuate recent.
  1. înştiinţarea privind determinarea câştigătorului se expediază în termen de 3 zile de la data emitereii deciziei privind evaluarea ofertelor.
  2. Condiţiile de contractare:
  • contractul se încheie între Autoritatea Contractantă şi ofertantul cîştigător în termen de 3 zile de la data determinării ofertei cîştigătoare;
  • modelul contractului de achiziţie si condiţiile de contractare se anexează la caietul de sarcini;

 

  1. Documentele necesare a fi prezentate de către ofertanţi:
  • Oferta (copie confirmată prin semnătură si stampila ofertantului, conform anexei);
  • Devizul (formularele 3, 5, 7) confirmat prin semnătură si stampila ofertantului;
  • Certificatul de înregistrare a întreprinderii emis de către Camera Înregistrării de Stat (copie confirmată prin semnătură si stampila ofertantului);
  • Licenţa de activitate si anexa (copie confirmată prin semnătură si stampila ofertantului);
  • Informaţii generale despre ofertant (sediul ofertantului şi al filieleor acestuia, asigurarea cu personal, dotarea tehică cu utilaj și echipament), confirmate prin semnătură si stampila ofertantului;  

 

  1. Relaţii de contact: 256 203

 

 

 

Director general                                                                               Sergiu SAVA

 

Download

 

Atenţie